2013. október 29.

Díj és meglepetés!

Kedves olvasók!
Különleges bejegyzés keretében jelentkezem. Néhányan észrevettétek és láttátok, hogy jelentkeztem egy blogversenyre, amelyet az As Long As You Love Me című blog rendezett meg, jelentkezésemet a 'Legjobb design 'kategóriában fogadták el. Nagy meglepetés ért a tegnapi nap folyamán, ugyanis amikor kihirdették a nyerteseket, az én neme volt az első helyen. Még mindig nem hiszem el, ezelőtt sosem jelentkeztem versenyekre, de ez most kicsit dobott az önbizalmamon. Köszönöm mindenkinek, aki velem izgult és szorított nekem, és természetesen AshleyBo-nak is azért, hogy részt vehettem a versenyen! Köszönöm!


Másrészt hoztam egy kis meglepetést minden olyan olvasómnak, aki a Be Alright idején is velem tartott. Hogy mi is ez a meglepetés, azt itt megtudhatjátok!

Igyekszem a fejezettel pénteken érkezni, további jó pihenést!
Love, Diana

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése